Jelita Keluaran April 2014

Jelita Keluaran April 2014

Buku Variasi Roti Februari 2014

Buku Variasi Roti Februari 2014

Al Hijrah Shooting 2011

Al Hijrah Shooting 2011
Agent Halal Biskut Halal

Amida-Homemade-Bakery Gallery

Check My Calendar

Followers

My Guestbook

Wednesday 17 October 2012

Alhamdulillah selesai TV AlHijrah shooting

 
 
 bersama-sama crew TV AlHijrah
 
 
 
 
10/10/2012
 
Alhamdulillah selesai sudah shooting TV AlHijrah 114 pada hari Rabu lepas..
 
Rezeki namanya secara kebetulan saya dihubungi oleh pihak TV Al Hijrah untuk datang
ke rumah untuk melihat proses pembikinan biskut yang halal dalam program EJEN HALAL
 
Pada mulanya saya ingat diaorg nak order biskut dengan saya...hehehehe
Rupanya nak buat shooting...saya bgtau mereka saya tak da kedai bake from home je bisness kecil-kecilan...tapi diaorg sudi nak buat liputan jugak...so saya terima tawaran mereka..
 
Satu pengalaman yang berharga buat saya...saya sangat bersyukur..inilah dinamakan rezeki
 
 
Insyallah akan bersiaran pada awal November 2012.
 
Terima kasih
 
 

2 comments:

  1. woohooo my friend is a celebrity!! hihi....congrats...n hopefully lepas ni klua nona, kuali, wanita hari ini n mcm2 lagi!! :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah Fida, glamer seantaro dunia lah nanti...he!he!he!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails